Internetový obchod: Jak se zbavit akné
Název společnosti: Apolima, s.r.o
Högerova 1098/15
152 00 Praha 5
+420 724 395 356
info@jaksezbavitakne.cz
IČ: 01977652
DIČ: CZ01977652
Bankovní spojení: 878999/5500
Zapsáno Městský soud v Praze oddíl C, vložka 215535
PŘIHLÁŠENÍ / REGISTRACE
KONTAKT

Přepravní a platební podmínky

 

Způsob platby
cheap nfl jerseys replica
cheap nfl jerseys
Wholesale jerseys china
cheap michael kors

Zboží můžete zaplatit dobírkou při převzetí zásilky přepravní společností (Česká pošta, GLS), hotově při osobní odběru na pobočce HeurekaPoint/uloženka.cz ,  převodem z bankovního účtu  nebo on-line bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay. Platební možnosti a jejich ceny naleznete detailně  popsané níže.

Při použití platby převodem z bankovního účtu a on-line bankovním převodem  je zboží z objednávky rezervováno 7 dní. Pokud platba nebude připsána na náš účet do 7 dnů, mohou být produkty použity do jiné objednávky

Dobírka – nejpoužívanější způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží přepravní společnosti (GLS) poštovnímu doručovateli (Česká pošta),  nebo na pobočce České pošty.

Hotově (osobní odběr) – v případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je zboží pro Vás doručeno na jednu z poboček výdejních míst HeurekaPoint / úloženka.cz .

Bankovní převod – po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Raiffeisenbanky. Po obdržení platby Vám odešleme potvrzení, sdělíme Vám termín expedice a předpokládaný termín obdržení zásilky.

On-line bankovní převod – GoPay platební brána je rychlý a bezpečný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu GoPay, kde zadáte potřebné údaje a můžete objednávku uhradit bankovním převodem nebo platební kartou. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den.

Cena dle způsobu platby

Dobírka  30,- Kč (platba při převzetí Česká pošta, GLS)
Hotově 15,- Kč (osobní odběr HeurekaPoint/uloženka.cz)
Bankovní převod 0,- Kč
On-line bankovní převod  0,- Kč

 

Způsob dopravy

Česká pošta – Doporučený balíček

cena za dopravu: 39,- Kč

  •     zásilka je doručena prostřednictvím České pošty a jejich služby Doporučený balíček
  •     zboží bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů
  •     v okamžiku expedice zásilky Vám budou prostřednictvím email doručeny informace vč. podacího čísla balíčku
  •     zásilku můžete sledovat v systému České pošty  Sledování zásilek (Track & Trace);  v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  •     na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  •     zásilku zasílanou jako Doporučený balíček Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. „dobírkou“ , případně před odesláním bankovním převodem, nebo on-line bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay
  •     při přebírání zásilky zkontrolujte pečlivě stav obalu zásilky; pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce; pokud budete mít pochybnosti o správném stavu zásilky,  odmítněte zásilku převzít a kontaktujte nás na email adrese info@apolima.cz; pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společnost a na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel
  •     v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244; takovou reklamaci  je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny

Česká pošta – Balík Na poštu

cena za dopravu: 89,-  Kč

  • zásilka Vám bude doručena na pobočku České pošty, kterou si sami zvolíte; přepravce Vás bude o možnosti vyzvednutí zásilky informovat elektronicky tzn. e-mail nebo SMS ; balík si můžete na zvolené poště vyzvednout , kdy se Vám to hodí
  • v okamžiku expedice zásilky Vám budou na email doručeny informace vč. podacího čísla zásilky
  • zásilku můžete sledovat v systému České pošty  Sledování zásilek (Track & Trace)
  • pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a buď číslo balíkové zásilky (které obdržíte v SMS nebo e-mailu), nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení , nebo e-mailovou adresu
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 7 dnů
  • zásilku zasílanou jako Balík Na poštu prostřednictvím České pošty lze uhradit při převzetí zásilky tzv. „dobírkou“ , případně před odesláním bankovním převodem, nebo on-line bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay
  • při přebírání zásilky zkontrolujte pečlivě stav obalu zásilky; pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce; pokud budete mít pochybnosti o správném stavu zásilky,  odmítněte zásilku převzít a kontaktujte nás na email adrese info@apolima.cz; pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společnost a na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244; takovou reklamaci je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny

Česká pošta – Balík Do ruky

cena za dopravu: 89,-  Kč

  •  zásilka Vám bude doručena prostřednictvím České pošty a jejich služby Balík Do ruky na adresu, kterou si zvolíte při objednání zboží
  • v okamžiku expedice zásilky Vám budou na email doručeny informace vč. podacího čísla zásilky
  • o termínu doručení zásilky Vás bude přepravce informovat elektronicky tzn. e-mail nebo SMS; zásilku můžete sledovat v systému České pošty  Sledování zásilek (Track & Trace);
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • na poště bude zásilka uchována k převzetí maximálně 6 dnů
  • zásilku zasílanou jako Balík Do ruky prostřednictvím České pošty lze uhradit při převzetí zásilky tzv. „dobírkou“, případně před odesláním bankovním převodem, nebo on-line bankovním převodem prostřednictvím platební brány GoPay
  • při přebírání zásilky zkontrolujte pečlivě stav obalu zásilky; pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce; pokud budete mít pochybnosti o správném stavu zásilky, odmítněte zásilku převzít a kontaktujte nás na email adrese info@apolima.cz; pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společnost a na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244; takovou reklamaci je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny

Kurýr GLS

cena za dopravu GLS: 79,-  Kč

  • zásilka je doručena  prostřednictvím kurýrní společnosti GLS
  • zásilka Vám bude doručeno do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailem
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr GLS  na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem a SMS)
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat při objednávání telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • kde se zásilka nachází můžete sledovat na  http://connect.gls-czech.com/index.php ; více na www.gls.cz
  • při přebírání zásilky zkontrolujte pečlivě stav obalu zásilky; pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce; pokud budete mít pochybnosti o správném stavu zásilky, odmítněte zásilku převzít a kontaktujte nás na email adrese info@apolima.cz; pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společnost a na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel
  • v případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat s Zápis o škodě ihned při převzetí zásilky
  • pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, je nutné informovat zákaznický servis GLS  na čísle 840123456 a  požadovat sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 2 dnů od převzetí.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte navíc zákaznickou linku jaksezbavitakne.cz a to na čísle 724 395 356

Osobní odběr HeurekaPoint/uloženka.cz

cena za osobní odběr: 30,- Kč

  • osobní odběr je možný na výdejních místech HeurekaPoint/uloženka.cz  v těchto městech Praha, Brno, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Olomouc, Ostrava, Ústí nad Labem. Přesnou adresu naleznete na adrese http://www.ulozenka.cz/vydejni-a-podaci-mista
        1. Praha 4, 5. května 1109, (po-pá 11-19h)
        2. Praha 9, Kolbenova 931/40b, (po-pá 8-20h, so 8-12h)
        3. Brno – město, Václavská 237/6 ( po-pá 11-19h)
        4. Brno 2 – Černá Pole, Černopolní 54/245, (po-pá 11-19h)
        5. Ostrava – 28.října 1422/299 (po-pá 11-19)
        6. Hradec Králové – Prážská třída 293, (po-pá 11-19)
        7. Olomouc – Nová ulice, Wellnerova 1322/3b, (po-pá 11-19h)
        8. Plzeň – město, Tovární 280/7, (po-pá 11-19h)
        9. České Budějovice – Novohradská 736/36, (po-pá 11-19)
        10.  Zlín – J.A.Bati5645, Zlín (po-pá 11-19)
        11.  Ústí nad Labem – Dlouhá 1/12 (po-pá 11-19)
  • odběrní místa jsou provozována společností provozující službu HeurekaPoint/uloženka.cz; nejedná se o prodejny ani pobočky jaksezbavitakne.cz; odběrní místa slouží pouze k převzetí kompletní zásilky s předem objednaným zbožím
  • uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na výdejním místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
  • o tom, že máte již objednávku připravenou k osobnímu odběru budete informování SMS zprávou a e-mailem
  • na výdejním místě bude zásilka uchována následujících 7 dnů
  • v případě, že je zásilka na dobírku, bude Vám vydána  na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti
  • v případě, že zásilka byla hrazena předem, bude na pobočce při odběru vyžadováno předložení dokladu totožnosti, případně si s námi můžete  sjednat, že Vám zásilka bude vydána tzv. „Na heslo“; v takovém případě  nebude požadován  žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.
Otestuj nové kosmetické přípravky na akné řady NovaClear a poděl se s námi o svůj názor.
Podmínkou účasti v testu našich přípravkůje Tvůj názor na ně. Zašli ho nejpozději do 30 dnů od obdržení zásilky. Pro přihlášení do testu musíš být našim fanouškem na Facebooku.
Nabídka je omezena do vyčerpání zásob vzorků a platí pro každého čtvrtého zájemce v termínu od 25.9.2013.
[contact-form-7 id="283" title="Testerky"]